preskoči na sadržaj
Osnovna Škola Jurja Dalmatinca Pag

PROVEDBENI PLAN ORGANIZACIJE NASTAVE ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA na početku školske godine 2021./2022.


 

  1. NASTAVA U ŠKOLI

Rad u školama u sadašnjim epidemiološkim uvjetima smatra se jednako sigurnim kao i boravak kod kuće, uz neophodno osiguravanje fizičkog razmaka (koliko je to moguće s obzirom na razvojnu dob učenika).

 

  1. 1. Tko ne smije dolaziti u školu?

Učenici i djelatnici koji imaju simptome zarazne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), kojima je izrečena mjera samoizolacije ili  imaju saznanja da su zaraženi s COVID-19.

 

  1. 2. Organizacija rada

 

Za učenike područnih škola, nastava će se organizirati u jutarnjoj smjeni.

 

Za učenike matične škole nastava će se organizirati u popodnevnoj smjeni (dok traju radovi u prizemlju i na prvom katu). Nastava učenicima počinje prema rasporedu sati (u 13.15 ili 14.00 sati).

 

 Dopušteno je miješanje učenika različitih odgojno-obrazovnih skupina  koji su slične dobi i koji uobičajeno provode školske i izvanškolske aktivnosti. Znači moguće je održavanje dopunske, dodatne nastave, programa produženog boravka i svih izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti.

 

 Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture održavat će se što je moguće više na otvorenom prostoru izbjegavajući vježbe i igre koje uključuju direktan kontakt učenika.

 

Kod organizacije nastave Glazbene kulture treba paziti da učenici prilikom izvođenja aktivnosti pjevanja ne budu okrenuti licem u lice.

 

 Raspored sati određuju razredne učiteljice u suradnji s predmetnim učiteljima.

 

Fizički kontakt djece iz različitih razrednih odjela treba smanjiti koliko je moguće. Svaki razredni odjel boravi u svojoj učionici u kojoj će se klupe razmjestiti na udaljenost od 1.5  metra. Učenik sjedi uvijek na istom mjestu u učionici.

 

Prolaz i boravak učenika u zajedničkim prostorijama (hodniku, toaletu) treba, koliko je to moguće, smanjiti.

 

 

 Učenik smije  koristiti samo svoj pribor za rad.

 

 Kod pregledavanja učeničkih radova treba izbjegavati bliski kontakt i pregledavanje radova na učeničkoj klupi dok je učenik nazočan. Preporuča se pregledavanje radova na način da se oni pokupe i pregledavaju na radnom stolu učitelja.

 

 

  1. ORGANIZACIJA PROSTORA – UČENICI I DJELATNICI

 

Svaki razredni odjel, u matričnoj i područnim školama, će imati nastavu u svojoj učionici.   Školske klupe razmiču se (po mogućnosti) tako da djeca sjede na što većoj udaljenosti (po mogućnosti 1.5 m).

 

Nastava Informatike će se održavati u učionici Informatike. Učionica će se nakon svake grupe učenika, a prije ulaska druge grupe, dezinficirati.  Nastava informatike u područnim školama će se održavati u istoj učionici u kojoj se održava nastava ostalih predmeta.

 

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture će se, po mogućnosti, održavati na otvorenom. Učenici će onoga dana kada i maju tjelesnu i zdravstvenu kulturu doći u školu u sportskoj odjeći i obući, kako bi se izbjeglo presvlačenje u svlačionicama.

 

U toaletu istovremeno mogu biti tri učenika. Kako bi se izbjegle gužve kod korištenja toaleta na malom odmoru, učenike je moguće pustiti na obavljanje nužde i tijekom sata.

 

 

 

  1. 1. ODRŽAVANJE PROSTORA

 

Prostor će se svakodnevno dezinficirati dva puta i to prije početka nastave i nakon završetka nastave. Dezinficirati se moraju sve korištene površine: pod, klupe, kvake, tipkovnice, konzole, slavine u kuhinji i sanitarnim čvorovima, tipke vodokotlića, daljinski upravljači, prekidači za struju, zvona na vratima… Svi koji u školu unose mobitel, moraju ga dezinficirati nakon ulaska u zgradu.

 

Nakon održavanja nastave prostor se prije dezinfekcije mora očistiti.

 

Prije i nakon održavanja nastave prostor će prozračivati spremačica, a tijekom nastave učiteljica. Zajedničke prostorije kao što su hodnici i sanitarni čvorovi, spremačice će provjetravati dok su učenici na nastavi.

 

 

  1. PRATNJA I PRIMOPREDAJA DJECE

 

U školu učenici dolaze i odlaze sami, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja, ovisno o odluci roditelja, kao što bi dolazili da nema epidemije. Roditeljima ili drugim osobama koje su odlučile dovoditi i odvoditi dijete u školu, nije moguć  ulaz u školu te im se savjetuje da ispred škole drže razmak od 1.5 metra. U pratnji učenika u školu može ući jedan od roditelja učenika 1. razreda i učenika s teškoćama u razvoju.

 

Roditelji/ skrbnici koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha, ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 ne smiju dovoditi dijete u školu.

 

 

  1. 1. POSTUPANJE DJECE I UČITELJA PO ULASKU U ŠKOLU

Učiteljica je dužna doći 20 minuta prije početka nastave njenog razrednog odjela,  dezinficirati ruke i potplate na ulazu u školu  te koordinirati dolazak djece i radnje koje moraju učiniti prije ulaska u učionicu pazeći pri tom da se učenici ne zadržavaju u hodniku i ne ostvaruju dulji kontakt s učenicima drugih razrednih odjeljenja.

Učenici u matičnoj školi ne nose posebne papuče, nego na ulazu u školu dezinficiraju potplate (cipele)

Učenici područnih škola će prvog dana nastave donijeti posebne papuče koje će nositi samo u školi te će se svakog dana prije ulaska u učionicu preobuti.

 

MATIČNA ŠKOLA

 

  1. RAZREDUČIONICA BROJ 8 (zelena učionica)

Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.

Na ulazu dezinficiraju potplate.

Peru ruke sapunom

Ulaze u učionicu.

 

 

  1. RAZRED – UČIONICA BROJ 7 (ljubičasta učionica)

Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.

Na ulazu dezinficiraju potplate.

Peru ruke sapunom

Ulaze u učionicu.

 

 

 

  1. RAZRED – UČIONICA BROJ 6 (crvena učionica)

Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.

Na ulazu dezinficiraju potplate.

Peru ruke sapunom

Ulaze u učionicu.

 

 

  1. RAZREDUČIONICA BROJ 4 (siva učionica)

Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.

Na ulazu dezinficiraju potplate.

Peru ruke sapunom u učionici.

Ulaze u učionicu.

 

 

PŠ DINJIŠKA

  1. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h

Ispred učionice obuvaju papuče, skidaju jaknu.

Peru ruke sapunom.

Ulaze u učionicu.

 

1./4. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h

Učenici ispred učionice obuvaju papuče, skidaju jaknu.

Peru ruke sapunom.

Ulaze u učionicu.

 

 

PŠ POVLJANA

1./2. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h

Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.

Peru ruke sapunom.

Ulaze u učionicu.

 

3./4. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h

Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.

Peru ruke sapunom.

Ulaze u učionicu.

 

 

PŠ VLAŠIĆINASTAVA POČINJE U 8.00 h

Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.

Peru ruke sapunom.

Ulaze u učionicu.

 

Učenike putnike, koji će doći ranije, učiteljica će dočekati u učionici i na taj način će biti zbrinuti do početka nastave.

 

Prostor učionice će se redovito prozračivati i to spremačica prije i nakon nastave i učiteljica tijekom nastave.

 

 

  1. PRIJEVOZ UČENIKA

Prijevoz učenika će biti organiziran poštujući epidemiološke mjere propisane za javni prijevoz (nošenje maske i održavanje fizičke distance) a prema redovnom redu vožnje.

 

  1. 1. RED VOŽNJE ZA UČENIKE PŠ DINJIŠKA

POLAZAK – prema redovnom rasporedu (kao i do sada)

POVRATAK – 12.00

 

  1. 2. RED VOŽNJE ZA UČENIKE MATIČNE ŠKOLE

 

ZA UČENIKE KOJIMA NASTAVA POČINJE U 13.15

POLAZAK

ŠIMUNI – 12.30

KOŠLJUN – 12.40

VODICE – 12.50

POVRATAK: 18.00

ZA UČENIKE KOJIMA NASTAVA POČINJE U 14.00

POLAZAK

ŠIMUNI – 13.20

KOŠLJUN – 13.30

VODICE – 13.40        POVRATAK – 18.00

 

  1. MLIJEČNI OBROK (MARENDA)

Dok traju radovi na izmjeni elektro instalacija u prizemlju i na 1. katu (radovi se vrše i u kuhinji), nije moguće pronaći zamjenski prostor koji bi udovoljavao higijenskim uvjetima pripreme hrane. Stoga se priprema i podjela školske marende neće organizirati u prva dva mjeseca nastave.

 

  1. PRODUŽENI BORAVAK UČENIKA

Produženi boravak učenika u matičnoj školi će se organizirati uz poštivanje epidemioloških mjera, u jutarnjim satima, prije nastave i to od 7.00 do 13.00 sati.

 

 

  1. ZAŠTITA DJECE

 

Djeca u školi ne nose zaštitnu masku.

 

Učenici uz pomoć učitelja moraju razviti rutinu dezinfekcije ruku. Ruke je obavezno prati i/ili dezinficirati prije ulaska u učionicu, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Kod učenika razredne nastave, prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom.

 

Učenicima se preporučuje da nepotrebno ne dodiruju površine i predmete.

 

 

 

MJERENJE TEPMERATURE

Roditelj/skrbnik dužan je povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu te svaki put prilikom znakova koji mogu upućivati na povišenu temperaturu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne dovodi dijete u školu, već se javlja učiteljici i izabranom pedijatru ili obiteljskom liječniku radi odluke o testiranju na COVID-19.

 

Ako dijete razvije simptome COVID infekcije tijekom boravka u školi učitelj će odmah obavijestiti roditelje, koji moraju u najkraćem roku doći po dijete. Dijete će do dolaska roditelja biti zbrinuto u posebnoj prostoriji.

 

Djeca sa znakovima drugih bolesti,  ne dolaze u školu.

 

Djecu treba poticati na fizičku distancu, higijenu ruku, ne dodirivanje usta, nosa, očiju i lica te da pri kihanju i kašljanju treba okrenuti lice od drugih osoba.

 

Djeca ne smiju međusobno dijeliti pribor za jelo niti školski pribor.

 

Učenici se i prije i nakon nastave moraju pridržavati općih epidemioloških uputa.

 

Učenike, u školi i kod kuće, treba upozoravati da je svaki oblik ruganja ili negativnog obilježavanja učenika koji je moguće zaražen korona virusom ili zbog neke druge bolesti mora nositi masku u učionici, neprihvatljivo ponašanje i može rezultirati izricanjem pedagoške mjere

 

 

  1. ZAŠTITA DJELATNIKA

 

Djelatnici koji nisu cijepljeni i koji nisu preboljeli COVID-19 unazad devet mjeseci obavezno mjere tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povišene tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine.

 

U slučaju povišene tjelesne temperature kod zaposlenika, ravnateljica škole će obavijestiti liječnika i postupiti prema uputama HZJZ-a.

 

Djelatnici se izvan ustanove i nakon radnog vremena moraju pridržavati općih uputa socijalnog distanciranja i održavanja higijene.

 

 

  1. POMOĆNICI U NASTAVI

Pomoćnik u nastavi ubraja se u ukupan broj osoba u razrednom odjelu.

U odnosu na druge učenike u razrednom odjelu i školi pomoćnik je dužan:

  • Pridržavati se svih pravila fizičke udaljenosti,
  • Dosljedno provoditi pojačanu osobnu higijenu,
  • Poticati na pojačanu higijenu i fizički razmak svih učenika.

Pomoćnik je dužan nositi masku.

Kod pomaganja djetetu pri održavanju osobne higijene koristi jednokratne rukavice.

 

  1. SURADNJA S RODITELJIMA

Do škole učenici dolaze i odlaze sami ili u pratnji roditelja, ovisno o odluci roditelja.  Ulazak u školu prilikom pratnje djece dozvoljen je jednom od roditelja učenika 1. razreda i roditeljima učenika s teškoćama u razvoju.

Roditeljski sastanci mogu se održavati u školi, uz poštivanje epidemioloških mjera (obavezno nošenje maske i održavanje distance).

Individualni razgovori s predmetnim učiteljima i razrednicima mogu se održavati u školi i to uz poštivanje epidemioloških mjera (obavezno nošenje maske i održavanje distance).

 

U Pagu 1. rujna  2021. godine

 

Ravnateljica:

Željka Zubović, dipl. učitelj

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marin Buljanović   datum: 2. 9. 2021.

TOČKA

Točka broj 4.
Školski list Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag


Tražilica

Oglasna ploča

Vremenik

VREMENIK II 2018/2019

Priloženi dokumenti:
vremenik II.pdf


Katalog udžbenika 2014/15

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju