2020-05-15 12:38:58

Analiza upitnika o provođenju nastave na daljinu

Poštovani roditelji, zahvaljujem vam što ste ispunili upitnik o provođenju nastave na daljinu. Vaši su odgovori, prijedlozi i kritike analizirani, a prema nekim vašim prijedlozima već smo postupili i uveli novine u ovom obliku rada (uvedeni su individualni razgovori s predmetnim učiteljima, organizirana je on-line pomoć u učenju i organizaciji vremena za učenike kojima je to potrebno, učitelji su počeli snimati više video lekcija…).

U ime  učitelja zahvaljujem na pohvalama koje ste uputili za njihov trud, razumijevanje i rad.

Vjerujem da ćemo i dalje uspješno surađivati i suradnjom rješavati probleme na koje naiđemo.

 

Ravnateljica

ANALIZA UPITNIKA PROVEDENOG MEĐU RODITELJIMA UČENIKA RAZREDNE NASTAVE

 

Upitnik je ispunilo 82 roditelja (u razrednoj nastavi je ukupno 114 učenika) i to: 15 roditelja učenika 1. razreda 26 roditelja učenika 2. razreda 20 roditelja učenika 3. razreda 21 roditelj učenika 4. razreda

 

Prosječna ocjena organizacije nastave na daljinu u OŠ PAG je 4.28.

 

Prosječna ocjena pomoći i podrške učenicima od strane učitelja i stručnih suradnika je 4.56.

 

Što se roditeljima najviše sviđa u provođenju nastave na daljinu? Video lekcije iz Engleskog jezika. Trud učitelja, obrazloženja, prezentacije. Učitelji koji se jako trude. „Susret“ u ZOOM-u s učiteljicom i prijateljima.  Sve je dolično odrađeno. Učiteljica odlično komunicira s roditeljima i mislim da svi odrađujemo najbolje što možemo. Što je dijete doma i što sama više sudjelujem u njegovom školovanju. Ništa mi se ne sviđa. Djeca uče biti samostalna.

 

Koji su nedostaci nastave na daljinu? Roditelji nisu dovoljno stručni za objašnjavanje gradiva. Djeca nemaju osjećaj obaveze. Razdvojenost od učiteljice i prijatelja. Nedostaje izravna komunikacija. Djeca se ne druže. Djeca provode previše vremena pred ekranom.

 

Što bi roditelji voljeli da je drugačije? Da je manje zadaća. Da se djeca vrate u školu. Da se češće komunicira putem digitalnih alata npr. Zoom. Da se roditeljima s vremena na vrijeme kaže neka ocjena. Više video lekcija kao iz Engleskog jezika.

 

Koliko vremena dijete provede izvršavajući školske obveze? 14 učenika manje od 3 sata 33 učenika 3 sata 21 učenik 4 sata 14 učenika više od 4 sata

 

 

Treba li dijete pomoć u izvršavanju školskih zadataka? 28 roditelja je odgovorilo da dijete treba pomoć 19 roditelja je odgovorilo da dijete ne treba pomoć 35 roditelja je odgovorilo da dijete ponekad treba, ponekad ne treba pomoć

 

Djeci uglavnom pomažu oba roditelja.

 

Djeci nije potrebna pomoć stručne službe škole.

 

Prijedlozi: Navoditi djecu da što više uče kroz praktične aktivnosti. Organizacija on-line prostora gdje bi se kreirali različiti sadržaji za djecu, izlagali radovi. Djeca bi na taj način osjećala povezanost s razredom i školom.

 

 

ANALIZA UPITNIKA PROVEDENOG MEĐU RODITELJIMA UČENIKA PREDMETNE NASTAVE

 

Upitnik je ispunilo 67 roditelja ( u predmetnoj nastavi je 123 učenika) i to: 17 roditelja učenika 5. razreda 8 roditelja učenika 6. razreda 22 roditelja učenika 7. razreda 20 roditelja učenika 8. razreda

 

Prosječna ocjena provođenja nastave na daljinu po mišljenju roditelja je 4.1.

 

Prosječna ocjena podrške učitelja i stručnih suradnika učenicima po mišljenju roditelja je 4.3.

 

Što bi roditelji promijenili u podršci od strane učitelja i stručnih suradnika? Uvesti termin za individualne razgovore roditelja i učitelja. Svakom učeniku dati šansu za popraviti ocjenu. Popraviti komunikaciju s nekim učiteljima. Razumijevanje učitelja za probleme s internetskom vezom i nesnalaženje u radu na računalu. Zahvaljujem učiteljima na suradnji i trudu.  Neki se profesori trude, neki odrađuju najosnovnije. Kvalitetnije i brže povratne informacije učenicima o tome što ne znaju ili moraju bolje naučiti.

 

Od 67 roditelja koji su ispunili anketu 2 roditelja su odgovorila da njihovo dijete nema tehničke mogućnosti pratiti nastavu u realnom vremenu.

 

Roditeljima se u provođenju nastave na daljinu sviđa: zanimljiviji načini učenja profesori su se dosta dobro organizirali i trude se prilagoditi, djeca se ne zamaraju izgledom, ni time što će obući u školu, ima puno zanimljivih projektnih zadataka, djeca imaju više slobodnog vremena, profesori se maksimalno trude, strpljivost profesora i samostalnost učenika, različiti tipovi zadataka, sve je dobro objašnjeno, način komunikacije između učitelja i učenika, bolji uvid roditelja u proces učenja djeteta, video lekcije mogu pogledati više puta, dok ne shvate, mogućnost kontakta s učiteljima i nakon nastave, razvoj medijske pismenosti.

 

Roditelji smatraju da su nedostaci nastave na daljinu: tehnički problemi, nemogućnost usmenog ispitivanja, otežana komunikacija, otežano tumačenje gradiva, djeca provode previše vremena za računalom, nemogućnost realnog ocjenjivanja, djeca se ne druže, imaju previše zadaće.

 

Na pitanje koliko vremena dijete provede izvršavajući školske obveze roditelji su davali različite odgovore, izdvojit ću najčešće: 3 do 4 sata, 4 do 5 sati, 6 do 8 sati, nakon nastave jedan do dva sata, ovisi o količini obveza ( ne provodi svaki dan jednako mnogo vremena).

 

Na pitanje traži li dijete pomoć roditelja pri izvršavanju školskih obveza 10 roditelja je odgovorilo da traži, 20 da ne traži, a 37 roditelja je odgovorilo da ponekad traži.

 

Na pitanje treba li dijete pomoć od strane stručnog suradnika 5 roditelja je odgovorilo da treba, a 62 roditelja da ne treba.

 

Prijedlozi roditelja za poboljšanje: manje zadataka za zadaću, više razgovora u živo, više video lekcija sa snimkom naših učitelja, previše je kvizova, neki učitelji postave samo video bez objašnjenja, mislim da to nije dovoljno, više satova u Zoom-u.

 

 

 


Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag