preskoči na sadržaj
Osnovna Škola Jurja Dalmatinca Pag

Analiza upitnika o provođenju nastave na daljinu

Poštovani roditelji, zahvaljujem vam što ste ispunili upitnik o provođenju nastave na daljinu. Vaši su odgovori, prijedlozi i kritike analizirani, a prema nekim vašim prijedlozima već smo postupili i uveli novine u ovom obliku rada (uvedeni su individualni razgovori s predmetnim učiteljima, organizirana je on-line pomoć u učenju i organizaciji vremena za učenike kojima je to potrebno, učitelji su počeli snimati više video lekcija…).

U ime  učitelja zahvaljujem na pohvalama koje ste uputili za njihov trud, razumijevanje i rad.

Vjerujem da ćemo i dalje uspješno surađivati i suradnjom rješavati probleme na koje naiđemo.

 

Ravnateljica


ANALIZA UPITNIKA PROVEDENOG MEĐU RODITELJIMA UČENIKA RAZREDNE NASTAVE

 

  1. Upitnik je ispunilo 82 roditelja (u razrednoj nastavi je ukupno 114 učenika) i to:
  • 15 roditelja učenika 1. razreda
  • 26 roditelja učenika 2. razreda
  • 20 roditelja učenika 3. razreda
  • 21 roditelj učenika 4. razreda

 

  1. Prosječna ocjena organizacije nastave na daljinu u OŠ PAG je 4.28.

 

  1. Prosječna ocjena pomoći i podrške učenicima od strane učitelja i stručnih suradnika je 4.56.

 

  1. Što se roditeljima najviše sviđa u provođenju nastave na daljinu?
  • Video lekcije iz Engleskog jezika.
  • Trud učitelja, obrazloženja, prezentacije.
  • Učitelji koji se jako trude.
  • „Susret“ u ZOOM-u s učiteljicom i prijateljima.
  •  Sve je dolično odrađeno.
  • Učiteljica odlično komunicira s roditeljima i mislim da svi odrađujemo najbolje što možemo.
  • Što je dijete doma i što sama više sudjelujem u njegovom školovanju.
  • Ništa mi se ne sviđa.
  • Djeca uče biti samostalna.

 

  1. Koji su nedostaci nastave na daljinu?
  • Roditelji nisu dovoljno stručni za objašnjavanje gradiva.
  • Djeca nemaju osjećaj obaveze.
  • Razdvojenost od učiteljice i prijatelja.
  • Nedostaje izravna komunikacija.
  • Djeca se ne druže.
  • Djeca provode previše vremena pred ekranom.

 

  1. Što bi roditelji voljeli da je drugačije?
  • Da je manje zadaća.
  • Da se djeca vrate u školu.
  • Da se češće komunicira putem digitalnih alata npr. Zoom.
  • Da se roditeljima s vremena na vrijeme kaže neka ocjena.
  • Više video lekcija kao iz Engleskog jezika.

 

  1. Koliko vremena dijete provede izvršavajući školske obveze?
  • 14 učenika manje od 3 sata
  • 33 učenika 3 sata
  • 21 učenik 4 sata
  • 14 učenika više od 4 sata

 

 

  1. Treba li dijete pomoć u izvršavanju školskih zadataka?
  • 28 roditelja je odgovorilo da dijete treba pomoć
  • 19 roditelja je odgovorilo da dijete ne treba pomoć
  • 35 roditelja je odgovorilo da dijete ponekad treba, ponekad ne treba pomoć

 

  1. Djeci uglavnom pomažu oba roditelja.

 

  1. Djeci nije potrebna pomoć stručne službe škole.

 

  1. Prijedlozi:
  • Navoditi djecu da što više uče kroz praktične aktivnosti.
  • Organizacija on-line prostora gdje bi se kreirali različiti sadržaji za djecu, izlagali radovi. Djeca bi na taj način osjećala povezanost s razredom i školom.

 

 

ANALIZA UPITNIKA PROVEDENOG MEĐU RODITELJIMA UČENIKA PREDMETNE NASTAVE

 

  1. Upitnik je ispunilo 67 roditelja ( u predmetnoj nastavi je 123 učenika) i to:
  • 17 roditelja učenika 5. razreda
  • 8 roditelja učenika 6. razreda
  • 22 roditelja učenika 7. razreda
  • 20 roditelja učenika 8. razreda

 

  1. Prosječna ocjena provođenja nastave na daljinu po mišljenju roditelja je 4.1.

 

  1. Prosječna ocjena podrške učitelja i stručnih suradnika učenicima po mišljenju roditelja je 4.3.

 

  1. Što bi roditelji promijenili u podršci od strane učitelja i stručnih suradnika?
  • Uvesti termin za individualne razgovore roditelja i učitelja.
  • Svakom učeniku dati šansu za popraviti ocjenu.
  • Popraviti komunikaciju s nekim učiteljima.
  • Razumijevanje učitelja za probleme s internetskom vezom i nesnalaženje u radu na računalu.
  • Zahvaljujem učiteljima na suradnji i trudu.
  •  Neki se profesori trude, neki odrađuju najosnovnije.
  • Kvalitetnije i brže povratne informacije učenicima o tome što ne znaju ili moraju bolje naučiti.

 

  1. Od 67 roditelja koji su ispunili anketu 2 roditelja su odgovorila da njihovo dijete nema tehničke mogućnosti pratiti nastavu u realnom vremenu.

 

  1. Roditeljima se u provođenju nastave na daljinu sviđa:
  • zanimljiviji načini učenja
  • profesori su se dosta dobro organizirali i trude se prilagoditi,
  • djeca se ne zamaraju izgledom, ni time što će obući u školu,
  • ima puno zanimljivih projektnih zadataka,
  • djeca imaju više slobodnog vremena,
  • profesori se maksimalno trude,
  • strpljivost profesora i samostalnost učenika,
  • različiti tipovi zadataka,
  • sve je dobro objašnjeno,
  • način komunikacije između učitelja i učenika,
  • bolji uvid roditelja u proces učenja djeteta,
  • video lekcije mogu pogledati više puta, dok ne shvate,
  • mogućnost kontakta s učiteljima i nakon nastave,
  • razvoj medijske pismenosti.

 

  1. Roditelji smatraju da su nedostaci nastave na daljinu:
  • tehnički problemi,
  • nemogućnost usmenog ispitivanja,
  • otežana komunikacija,
  • otežano tumačenje gradiva,
  • djeca provode previše vremena za računalom,
  • nemogućnost realnog ocjenjivanja,
  • djeca se ne druže,
  • imaju previše zadaće.

 

  1. Na pitanje koliko vremena dijete provede izvršavajući školske obveze roditelji su davali različite odgovore, izdvojit ću najčešće:
  • 3 do 4 sata,
  • 4 do 5 sati,
  • 6 do 8 sati,
  • nakon nastave jedan do dva sata,
  • ovisi o količini obveza ( ne provodi svaki dan jednako mnogo vremena).

 

  1. Na pitanje traži li dijete pomoć roditelja pri izvršavanju školskih obveza 10 roditelja je odgovorilo da traži, 20 da ne traži, a 37 roditelja je odgovorilo da ponekad traži.

 

  1. Na pitanje treba li dijete pomoć od strane stručnog suradnika 5 roditelja je odgovorilo da treba, a 62 roditelja da ne treba.

 

  1. Prijedlozi roditelja za poboljšanje:
  • manje zadataka za zadaću,
  • više razgovora u živo,
  • više video lekcija sa snimkom naših učitelja,
  • previše je kvizova,
  • neki učitelji postave samo video bez objašnjenja, mislim da to nije dovoljno,
  • više satova u Zoom-u.

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Šime Gligora   datum: 15. 5. 2020.

TOČKA

Točka broj 5.
Školski list Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag

Priloženi dokumenti:
Tocka 5.pdf


Tražilica

Oglasna ploča

Vremenik

VREMENIK II 2018/2019

Priloženi dokumenti:
vremenik II.pdf


Katalog udžbenika 2014/15

Korisni linkovi

Kurikulum 2020/2021

Kurikulum OŠ Jurjaj Dalmatinac Pag 2020/21


Facebook


RSS Carnet




preskoči na navigaciju